Handleiding Trainin software
Zowel op je smartphone als op desktop kun je naar alle verschillende pagina’s. Echter is de navigatie op de app anders dan de navigatie op desktop. Het grootste verschil is dat je via de app alleen naar Boekingen en Producten via Home, op desktop kun je zowel via Home als de navigatiebalk naar Boekingen en Producten. Coaching is daarnaast alleen zichtbaar als bestanden/links/formulieren met jou zijn gedeeld.
Navigatie in app op smartphone

Navigatie in portaal op desktop

1. Home
Wanneer je inlogt dan kom direct uit op Home. Naast dat je jouw eigen naam ziet en eventueel de groep waar je tot behoort, wordt het volgende getoond:
- Inkomend: indien je een openstaand betaalverzoek of een geaccepteerde aanvraag die nog betaald moet worden dan wordt dit weergegeven.
- Boekingen: de eerste 3 boekingen of aanvragen worden weergegeven. Je kunt op een boeking klikken voor meer informatie of om te annuleren. Je kunt daarnaast op ‘Bekijk meer’ klikken om naar Boekingen te gaan.
- Producten: indien je een actief product hebt dan wordt deze weergegeven. Je kunt daarnaast op ‘Bekijk alles’ klikken om naar Producten te gaan.
- Notificaties: belangrijke berichten door ons word gedeeld.
Verder kun je via Home op je smartphone naar Profiel gaan. Hier kun je jouw profielgegevens bewerken en instellen. Onderaan deze pagina wordt meer info over Profiel gegeven.

2. Planning
Afhankelijk van je actieve product (bijv. rittenkaart of abonnement) krijg je bij Planning enkel de sessies te zien die je kunt boeken. Dit is de standaardinstelling en kan eventueel gewijzigd worden via Account in bedrijfsportaal. Echter, indien je geen actief product hebt dan zie je alle sessies en kun je deze direct boeken en betalen.
Indien groepsactiviteiten (bijv. een groepstraining of -les) worden aangeboden dan zie je de sessies in een lijst- of roosterweergave

Indien een privé-activiteit (bijv. PT) wordt aangeboden dan kun je een sessie inplannen op basis van de beschikbaarheid van de trainer.

- Boeken/aanvragen: je kunt met één klik op de knop aanmelden of aanvraag doen voor bijvoorbeeld groepstraining of -les. Daarnaast kun je in twee klikken een tijdstip boeken/aanvragen in geval van privé sessie.
- Sessie bekijken: je kunt op een sessie klikken voor meer informatie, zoals locatie of deelnemers. Je kunt ook via deze pagina voor meer personen boeken indien van toepassing.
- Filters: je kunt filteren op de verschillende activiteiten, locaties of trainers indien van toepassing.
3. Boekingen
Je kunt via de app alleen via Home naar Boekingen gaan, via desktop kun je zowel via Home als de Navigatiebalk naar Boekingen. Boekingen is onderverdeeld in 3 pagina’s:
- Aankomend: op deze pagina vind je alle aankomende boekingen, je kunt op een boeking klikken voor meer informatie of om te annuleren.
- Aanvragen: op deze pagina worden je aanvragen weergegeven, je kunt op een aanvraag klikken voor meer informatie of om te annuleren. Deze pagina is alleen zichtbaar indien je aanvragen hebt.
- Historie: op deze pagina vind je alle eerdere boekingen.

4. Producten
Je kunt via de app alleen via Home naar Producten gaan, via desktop kun je zowel via Home als de Navigatiebalk naar Producten. Producten is onderverdeeld in 2 pagina’s:
- Producten: op deze pagina vind je een overzicht van je huidige producten en eerdere aankopen.
- Betalingen (facturen): op deze pagina kun je je betalingen terugvinden en tevens de facturen bekijken en downloaden.

5. Berichten
Via Berichten kun je altijd contact opnemen ons en daarnaast geïnformeerd blijven over wat er gaande is.
- Chat: je kunt eenvoudig een berichtje sturen naar de trainer of het bedrijf.
- Nieuws: je kunt nieuwsberichten bekijken.

6. Coaching
Via Coaching kun je de bestanden, links of formulieren die wij met je delen bekijken of openen. Coaching is alleen zichtbaar indien een trainer of bedrijf bestanden, links of formulier met je deelt.

7. Shop
In de shop kun je zien welke producten worden aangeboden, zoals rittenkaarten, abonnementen, losse lessen of dagpas. Je kunt deze direct afrekenen.

8. Profiel
Je kunt via de app alleen via Home naar Profiel gaan, via desktop kun je naar Profiel gaan door rechtsboven op je naam te klikken. Je kunt de volgende gegevens instellen bij je Profiel:
- Profielinformatie: je kunt je profielinformatie wijzigen, zoals naam, foto en privacy
- Persoonlijke gegevens: je kunt je persoonlijke gegevens invullen of wijzigen zoals adres, email-adres, telefoonnummer, bedrijfsgegevens, geslacht en geboortedatum
- Wachtwoord: je kunt je wachtwoord veranderen
- Taal: je kunt de taal instellen van de app, portaal en e-mail notificaties
- Notificaties: je kunt bepalen welke e-mail notificaties je wilt ontvangen
- Nieuwsbrief: je kunt bepalen of je de nieuwsbrief van de trainer of bedrijf wilt ontvangen
- Sync agenda: je kunt je boekingen synchroniseren met je eigen agenda. Op desktop & iOS kan dat direct.
Op Android kun je de link kopiëren en zelf toevoegen aan je agenda, echter raden we aan om in dit geval de agenda te synchroniseren op je desktop zodat automatisch de boekingen ook worden toegevoegd aan je agenda op je smartphone.

Contact informatie
Openingstijden
Maandag 07.00 – 21.00
Dinsdag 07.00 – 21.00
Woensdag 07.00 – 21.00
Donderdag 07.00 – 21.00
Vrijdag 07.00 – 21.00
Zaterdag 08.00 – 18.00
Zondag 08.00 – 18.00